Arrived - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Peter Admiraal - WaarBenJij.nu Arrived - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Peter Admiraal - WaarBenJij.nu

Arrived

Door: ikmispeter

Blijf op de hoogte en volg Peter

06 April 2011 | Australië, Melbourne

4-4-2011 de dag waarop de vakantie begint.. in ieder geval voor mij! Nadat we (lil, elm, mam en ik) nog snel m'n tas hadden ingepakt, reden we voor de zekerheid maar wat eerder naar Schiphol. Tuurlijk, geheel overbodig aangezien ik online al had ingecheckt, maar fijn was het wel, zodat ik wat langer afscheid kon nemen. Sta je dan, met 3 prachtvrouwen op Schiphol die alledrie op het punt staan van vele traantjes laten, maar, daardoor aangestoken, werden mijn ogen toch zeker ook enigzins vochtig;)

Daar loop je dan, door de douane, je kijkt nog een keer achterom en daar ga je dan.. 2 uur wachten in je eentje in ruimtes waar of niks te doen is, of sloffen sigarretten liggen, waar ik mezelf aan beloofd heb, niet meer te gaan roken. (leuk voornemen, zo'n eerste dag). Eenmaal het vliegtuig in, gaat ie niet omhoog, blijkt er iets stuk te zijn en ga je pas een uur later weg dan gedacht, om een uurtje later in Londen te arriveren.

Daar natuurlijk ook weer flink saai lopen wachten om daarna een dik vliegtuig in te stappen (nee rooie, geen g6 helaas), welke bijna geheel bezet was, op de 2 stoelen naast me na dan. Oftewel, Peter heeft tot Hong Kong op 3 stoelen geslapen, heerlijk! Daarna van Hong Kong naar Australie, was toch ook nog een uur of 8, waarbij meneer geen slaap meer kon vatten. Ik kon om 6 uur s ochtends lokale tijd lekker moe aan mn dag kon beginnen met een full body massage van de australische douane welke die duchtige kop van me al van verre aan zagen komen (kan ook zijn omdat ik mn cappuchon op had en kauwgom kauwde, had namelijk net het thuisfront aan de lijn gehad)

Na even mn bagage bij mn hostel af te hebben geleverd (op 6 minuten lopen van het cs af, wat voor mij dus 25 minuten kostte met de tram, inclusief een tramkaartje halen), meteen naar de Mac gelopen om een hapje in het zonnetje van melbourne te kunnen doen. Helaas is dit alweer het einde van mn eerste verhaaltje en ga ik de hand leggen aan mn op 3 na laatste sigaret

Hoi

  • 06 April 2011 - 09:41

    Leontien:

    kauwgom? was het geen fishermans friend?

  • 06 April 2011 - 16:00

    Lilian:

    Ik heb niet gehuild! En dat weet je heel goed ;-) Ennuh... Heb jij samen met ons je tas ingepakt?! Volgens mij heb ik dat voor jou gedaan, haha! Maaruh... de eerste foto's zien er alweer super uit hoor, geniet er maar lekker van! Kus je zus

  • 06 April 2011 - 22:34

    Henk:

    PETER IK MIS JOU KAPOT!!!!!!! Wel grappig dat "ie niet omhoog" ging, gelukkig heb jij daar ervaring mee OOOOOOOOOOH nee hoor geintje. Hee geniet van die tijd daar hè, en goed op je geld letten met al die aboriginals daar. <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Backpacken met Activity International

Recente Reisverslagen:

17 April 2011

Waitomo

06 April 2011

Arrived
Peter

Actief sinds 18 Maart 2011
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 5692

Voorgaande reizen:

04 April 2011 - 28 Juni 2011

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: